4 Ekim 2008 Cumartesi

16.05.2003 - Cuma

İşte bu cuma yazı keyfi oluyor, bir başka... Neden mi? Çok güzel bir gündü.

"Beni bu güzel havalar mahvetti." Aşık oldum galiba. İnsan bunu doyasıya yaşamak istiyor.

"13.05.2003" tarihinde buraya, hani doğum günüm diye gelmiştim. Ogün bu haftanın ya da bundan sonrasının güzel olacağını anlamıştım.

Hem de çok az. Bugün dediğim gibi. Değişik, karışık ve çok muhteşem... Hatta şu sözcükleri yazarken bile yetersiz olduğunu düşünüyorum.

Bugün, evet bugün rüya görmediğimi de biliyorum. Onu gördüm. Daha doğrusu o beni gördü. Konuşmaya başlamadan önce şöyle bir uzattı kafasını tabi anladım öpecek beni. Şöyle tuttum ensesinden çektim kendime ve bir "muck" sola, bir "muck" sağa kondurdum.

Ve şua anda onu düşünmekten başka bir şey yapamıyorum. Deliriyorum ona. Havalarda güzelleşti. İnsalllllahhh hep görürüm onu.

Sonra diğerlerini gördüm. Ya naber demeyebırakmadan muck,muck onlarıda öptüm. Tabi yanaktan hepsini.

Heyecana gelmiştim bir kere. Bırakır mıyım hiç biraz daha sohbet ettik ayak üstü.

İnşallah devamı gelir... Görüşmek üzere...

Doruk-2003

Hiç yorum yok: